;

@bettypavkova

pondělí 2. května 2016

Přečteno 2016

Zdravím.
Maturuji. Ano, zrovna dnes, jsem psala sloh z angličtiny. Éééé... ne. Nebude to dobré.
Každopádně, abych dokázala, že stále dělám vše, jen ne věci do školy, přináším vám mé přečtené knihy od Ledna letošního roku. Je jich dost málo a mrzí mě to, ale toho času letos přecejenom bylo méně..
Momentálně mám však rozečtené Zmrtvýchvstání.

A aby vám tenhle seznam k něčemu také byl, zvýraznila jsem knihy, které mě uchvátily nejvíce :)

  1. Stephen King – Pan Mercedes
  2. Vladimír Nabokov – Lolita
  3. Karel Hynek Mácha – Máj
  4. Karel Jaromír Erben – Kytice
  5. Paula Hawkins – Dívka ve vlaku
  6. Svěrák, Smoljak – Dobytí severního pólu
  7. Stephen King – Právo nálezce
  8. Jo Nesbo – Krev na sněhu
  9. Lars Kepller – Stalker
  10. Anna Franková – Deník Anny Frankové
  11. Ira Levin – Stepfordské paničky
  12. Ken Kesey – Vyhoďme ho z kola ven
  13. John Steinbeck – O myších a lidech
  14. William Shakespeare – Hamlet
  15. Stephen King – Řbitov zvířátek
  16. Veronika Rothová - Divergence*
  17. Kiera Cass – Elita
  18. Robert Bloch - Psycho
  19. Giovanni Boccaccio - Dekameron
  20. Stephen King - Osvícení  
  21. Stephen King - Bazar zlých snů
* taky skvělá, ale nevím jeslti to bylo tím, že jsem dřív viděla film, nebo čím, ale něco mi na ní chybělo. Nějaké bližší seznámení se Čtyřkou apod.

1 komentář:

  1. Kytici už mám přečtenou, jednotlivé balady rozebrané a čtenářák již mám taky dávno napsaný. Tahle kniha mě hodně uchvátila! A hlavně se mi hrozně líbí ten film, kde je zpracováno několik balad z této sbírky. :) Deník Anny Frankové se chystám přečíst o prázdninách. Celkově mám v plánu přečíst hooodně knih. Jak na maturitu, tak i jen tak. Jinak O myších a lidech + Hamleta se chystám taky přečíst. Na Hamletovi jsem byla v divadle a hodně se mi to líbilo. Taky mi to přiblížilo zase o kousek víc ten celý příběh..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář. :-)