;

@bettypavkova

úterý 7. června 2016

Haul z Levných knih

Ahoj. V dnešním článku bych vám ráda představila své nové knížky.
Abych řekla pravdu, tochu se stydím, jelikož naše knihovna obsahuje přes 3000 knih (až to někdy spočítáme přesně, upřesním to :D) a chyběli nám v ní takovéhle skvosty?!
Když jsme s mamkou včera navštívily Levné knihy, nebylo na výběr a za ty ceny jsme je tam nemohly nechat!


A toto je naše skromná hromádka.
Na nejvyšším místě hromádky se nachází Oscar Wilde a to tak, že Obraz Doriana Graye a Cantervillské strašidlo v jednom krásném, "drobném" vydání. Už asi chápete, proč se stydím. Ano, v naší obsáhlé knihovně chyběl právě Gray. Musím říct, že se jedná o krásné, jednoduché vydání a cena byla myslím 79 korun. Cenami si celkově nejsem úplně jistá u některých knih, ale vím, že nejdražší byly tři za 99,-

Další novou knihou jen Jeden den Ivana Děnisoviče od Alexandra Složenicyna. Miluji ruskou literaturu a ruské autory a zrovna téma gulagu mě velmi zajímá. Co se týče vydání, opět se jedná o "malou knížečku" v pevné vazbě a cenově vyšla zhruba na 69 - 79 korun.

Třetí kniha je miláček. Jedná se o knihu o Freddiem Mercurym... miluju Queeny. Miluju Freddieho a měla jsem vyhlídlídnutý jiný životopis. Asi za 400 korun. Přiznávám se, že mi přišel lépe řazený a hlavně obsahoval i fotografie. Byl ovšem vyprodán a tak, když jsem narazila na tento asi za 79,-, nemohl tam zůstat. Životopisy všeobecně nečtu, nebaví mě a nezajímají mě... Freddie je něco jinýho, Freddie je láska. Dále už mám v merku už jenom životopis Davida Bowieho, tak snad někdy jindy.

Čtvrtou knihou je kniha Temný rytíř povstal. Asi každý pochopil, že jde o Batmana. Knížka stála 29 nebo 39 korun... KDO BY JI TAM PROBOHA NECHAL?! Chápu, že nepůjde o nějaké velké dílo, jde o oficiální beletrizaci filmu od Nolana. Autorem knihy je Greg Cox. Knížku jsem koupila jako dárek příteli, který Batmana zbožňuje, ale přemýšlím, jeslti bych ji neměla koupit i sobě, doufám, že mi ji půjčí. Po nakouknutí jsem došla k závěru, že není překvapivě psaná nijak špatně. (Jen pro info, na netu sem koukala a cena knihy je skoro 300 :))

Následující kniha je Jane Eyreová od Charlotte Bronteové. Opět klasika, která nám chyběla. Větrná Hůrka od její sestry Emily se mi líbila, tak doufám, že byly sestry obdařeny stejnným talentem. Kniha stála 99,-

Předposlední knihou je 1984 od George Orwella (tvůrce bajek - hahaha - letošní maturanti pochopí a odpustí, když ty, kteří to opravdu napsali, nazvu hlupáky). Mám pocit, že kolem George Orwella a právě 1984 se poslední dobou začíná zdvyhat vlna oblíbenosti a musím říct, že mě samotnou téma a styl knihy moc láka. Cena knihy byla 99 korun a musím říct, že to vydání miluju!!

Poslední knihou je kniha povídek Edgara Allana Poa. Tento autor je podle mě poslední dobou také dost oblíbený. Jde o sbírku "netolik známých" děl (Havrana, Jámu a Kladivo ani Černého kocoura zde nenajdete). Každopádně kniha stála 99,- a je doprovázená NÁDHERNÝMI ilustracemi.

Tak co, nalákala jsem vás k návštěvě Levných knih? Která z těchto knih je vaše nejoblíbenější? A jaký poslední úlovek jste si z knihkupectví přinesli vy? :)

4 komentáře:

  1. Oscara Wildea zrovna probíráme ve škole. Já musím říct, že Obraz Doriana Graye mě zrovna moc nezaujal, takže si ho k maturitě zřejmě nevyberu. Co se ale týče třeba Jany Eyrové, tak tu si asi určitě vezmu! Zrovna ji mám rozečtenou (ale jsem teprve někde na začátku) a o prázdninách ji hodlám dočíst. Zatím se mi to docela líbilo. :) 1984 od Orwella? Nad tím dost přemýšlím. Až si to přečteš.. nechtěla bys udělat recenzi? Dost by mě totiž pak zajímalo, jak se Ti líbila a tak.

    Já si teď naposled koupila knížku o Waynu Gretzkym a Dominiku Haškovi. Teď čtu akorát toho Gretzkyho, zatím je to moc pěkný. :) Miluju tyhle autobiografické věci! A brzo si budu objednávat knížku Kafe a cigárko od Marušky Doležalové. Její blog naprosto miluji, takže si tu knihu musím určitě koupit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo určitě ráda, až se k ní propracuju. Mám obrovskej problém s Kingem :D :D Aneb prostě vždycky šáhnu po něm a zrovna čekám až mi přijde další jeho knížka :D Celkově mám, ale teď nějakou čtecí zástavu :( vůbec mi to nejde, ale vím, čím to bude :D Mám tady asi 20 knížek, který si chci přečíst nejradši všechny na jednou, nevím kterou začít a tak radši nečtu žádnou...vím jak to zní, ale je to tak :D :D

      Vymazat
  2. Tú knihu od Oscara Wildea si chcem aj ja kúpiť, už dlho sa na po ňu chystám ísť a vždy sa nechám zlákať inými knihami. :D

    OdpovědětVymazat
  3. V Levných knihách se nakupuje samo :) člověk koupí hromadu knih za pár korun a to je hrozně prima. Jeden čas jsem tam pracovala, takže jsem byla přímo u zdroje a za měsíc to vždycky byly pořádné nákupy. Jinak děkuji za komentář na blogu (karinga.blog.cz). Záložku s Kingem měli v Dobrovském, když vydali Revival.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář. :-)